Antidepresívny zoznam

15:05

Stáva sa aj vám, že máte naozaj zlý deň alebo zlé obdobie? Niektorí to zvyknú nazývať aj jesennými depresiami, čo úprimne nechápem, pretože jeseň je krásna 😍 Ale rozumiete mi, nie? Všetko, do čoho sa pustíte sa pokazí alebo sa stane niečo konkrétne a vás to doslova psychicky položí. Taký deň mám dnes ja. Nie, nebudem vám sem písať, čo sa stalo, pretože to nie je tak podstatné. Skôr by som sa s vami chcela podeliť o to, ako sa z takýchto pocitov dostať, či ich aspoň čiastočne prekonať.

Čítať ďalej...
Takéto dni prídu a je to úplne normálne mať ich. No moja mamč ma počas mojich 21 rokov naučila už toľko spôsobov, ako s týmito stavmi bojovať, že napísať niečo ku každej by bolo asi veľmi zdĺhavé. 😀 Preto som sa radšej rozhodla napísať vám zoznam, ku ktorému sa môžete kedykoľvek vrátiť a inšpirovať sa ním a pevne verím, že po ich aplikovaní (tomuto sa hovorí už profesionálna deformácia) sa budete cítiť oveľa lepšie. Uvedomte si najmä, že pokiaľ nejde o život, nejde o nič 💗

  1.   pustite si obľúbený film (u mňa je to Stážista 😉)
  2.   urobte si seriálový maratón
  3.   dajte si kávu 🍵
  4.   a hneď potom zelený čaj
  5.   napustite si teplú vaňu
  6.   pustite si veselú hudbu 🎶
  7.   tancujte (veď sa nikto nepozerá 💃)
  8.   najedzte sa (naozaj to pomáha 😁)
  9.   upečte koláč 🍰
  10.   vyplačte sa (ale nie z toho, že ste zjedli viac z toho koláča, ako ste plánovali)
  11.   choďte na prechádzku (najlepšie do prírody 🌄)
  12.   stretnite sa s kamarátom💐
  13.   vyrozprávajte sa
  14.   vypíšte sa do denníku
  15.   čítajte si 📚

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Teraz bude táto rada veľmi užitočná vzhľadom na celú ekonomickú situáciu. Pokiaľ ide o mňa, najlepší spôsob, ako znížiť stres, je zarobiť a ušetriť nejaké peniaze, aby ste si boli istí zajtra. Môžem odporučiť túto obchodnú platformu, kde sa môžete naučiť, ako zarobiť peniaze, ako ich praktizovať a ako sa dajú skutočne začať: https://www.instaforex.com/reviews_forex_traders

    OdpovedaťOdstrániť


_____

Like us on Facebook