3xO - Očisti Okná Octom

15:01

Ak sú oči oknami do duše, tak čo sú potom okná? Očami do domu? Možno. Jeden z mojich najobľúbenejších spôsobov relaxovania (najlepšie pri učení 😇) je, že sa pozerám von cez okno. Je to príjemné a upokojujúce, no nedávno som si uvedomila, že sa mi pozerá nejako horšie. Áno, je to aj mojím zrakom (tí, ktorí ma poznajú vedia, že som sleptúch 👀), no bolo to spôsobené najmä „už-nie-celkom-čistým“ oknom. Keď sa spýtate kohokoľvek, kto musí umývať okná, ktorá časť je na tom najhoršia, stavím sa s vami, že väčšina odpovie - dočisťovanie skla od čmúh. Čo, keby som vám však povedala, že poznám super domáci recept, ako sa tejto pohrome úplne vyhnúť? 👌


Tento trik ma nenaučila priamo moja maminka, no jedna naša dobrá známa (ahoj, Mirka), ktorá je tiež maminou, takže sa to vlastne ráta. 😀  Raz keď som sa trápila a penila nad umývaním okien, viac ako tá saponátová voda, prišla ku mne a povedala: „Pridaj si do toho vedra aj ocot!“ Vravím si - Ocot?! Fuj! Prečo by som tam mala dávať ocot? No, keďže moja snaha vyzerala, slušne povedané, katastrofálne, vyskúšala som to. A, pre pána kráľa, to je hotový zázrak. Naozaj! Od vtedy neumývam okná inak a dokonca ma to začalo aj baviť 😃

Takže, mama Mirka radí – pridajte si do vedra s teplou vodou a Jarou 1dcl octu, zamiešajte to a touto zmesou očistite okná. Následne postupuje ako zvyčajne, teda ich zotrite stierkou a okraje dočistite suchou papierovou utierkou. Hotovo!

You Might Also Like

0 komentárov


_____

Like us on Facebook