Áno, naozaj som to varila ja

16:20

Moja maminka ma naučila, že nesmiem dovoliť, aby mi hovorili, že niečo nedokážem. A ak niečo naozaj neviem, nech to nenechám na sebe poznať 😁 Táto životná pravda, platí (samozrejme s výnimkami) na väčšinu životných situácii. Pretože správna žena sa musí vedieť vynájsť v každom prípade, aj keby občas niečo fejkovala 😄 Tvárime sa, že skutočne máme také objemné vlasy, že naozaj život zvládame ľavou-zadnou, že vieme variť. No nie je práve to čaro na nás ženách, že sa vieme prispôsobiť situácii? A so všetkým si poradiť s nonšalantnosťou a gráciou. Takým mini blufom môžu byť aj bryndzové pirohy na obed.


Priznajme si, ja mestské dievča v malej kuchyni by som toto slávne slovenské jedlo uvarila iba tak v sne 😇 Či? Pretože som dcéra mojej matky, a dovolím si povedať, že aj veľmi dobrý hľadač a googlič, objavila som tieto vynikajúce mrazené pirohy. Ja viem, možno si poviete „Uch...mrazené? Nikdy! Ako to môžeš jesť?“ No oni sú skutočne vynikajúce a kto hovorí, že keď ich budete servírovať, tak sa nemôžete tváriť, že ste ich skutočne celé navarili vy? Stačí urobiť v kuchyni len o trošku väčší neporiadok, poprášiť sa múkou a ako to v reklamách býva – unavene si zotierať neviditeľný pot z čela 😂



Ale nebojte sa, v skutočnosti sa na nich vôbec nenamakáte. Stačí ich len vložiť do vriacej vody a počkať 10 minút, kým vyplávajú na povrch. Poukladať na tanier, pridať kyslú smotanu a podľa chuti aj opečenú slaninku, kapustu, alebo kľudne aj lekvár (ja vás nesúdim 😃). A hotovo! Tak dobrú chuť. A na zdravie všetkým kuchynským fejkám 😚🍷

Áno, naservírovala som ich do zakepacej misky 😆 Chcela som, aby to vyzeralo viac fancy, no a čo? 😂

You Might Also Like

0 komentárov


_____

Like us on Facebook