Mini – záchrana pred neočakávanou návštevou

17:00

Návštevy mám rada, sú príjemným spestrením dňa, akýmsi oživením dennej rutiny. Návšteva je vlastne posedenie pri káve s tým bonusom, že nemusíte opustiť príjemné pohodlie vlastného domova. Je to možnosť nielen porozprávať sa, no tiež predviesť svoje kulinárske umenie a pritom sa tváriť, že to nič nie je a vôbec ste nestrávili celý deň plánovaním a chystaním tej parády. 😄 No sú tu tiež tie návštevy, ktoré by som nazvala „SUTZPM“, teda Som U Teba Za 15 Minút a tie vedia rozprúdiť krv v žilách, nie? Ja mám však opäť vynikajúcu radu od mojej mamy.


Minule takáto SUTZPM návšteva prekvapila aj mňa a nejako takto to vyzeralo vtedy v mojej hlave:

  •           „Jejda, tu je neporiadok.“ 
  •           „Ak dám niečo malé na stôl, tak si hádam nevšimne, že som nestihla utrieť prach.“
  •           „Na jednohubky ale nič nemám nakúpené.“
  •           „Oriešky tiež došli a soletky som dojedla včera večer.“
  •           „Napiecť už nestíham....ale počkaj, veď mám predsa Mini!“ 😀
Mini koláčiky značky CROCCO, ktoré nazývam aj 15 minútové dobrôtky sú pre mňa vždy záchranou pred neočakávanou návštevou. Sú vynikajúce, pretože ich len stačí vložiť do trúby a vôbec nemusím čakať dlhú dobu, kým sa rozmrazia a napučia. Navyše sa predávajú vo viacerých príchutiach, napr. malina, jahoda, čokoláda, ale aj v slanej verzii v podobe klasických pagáčov, takže si každý nájde tie svoje. No za seba musím povedať, že mne chutia najviac marhuľové, tých sa jednoducho neviem nabažiť. 


A ako som spomínala – príprava je veľmi jednoduchá. Koláčiky priamo z mrazničky stačí poukladať na plech vystlaný papierom na pečenie a vložiť do vyhriatej trúby a o 15 minút... voilá, sú hotové. Ja ich rada ešte poprášim cukrom, ale to je už na vás. 😏

Neuveríte, ale dokonca aj môj ocko si myslel, že som ich skutočne celé robila sama. Keď som mu však nakoniec povedala, že je to kúpené pečivo od Crocco, nechcel mi veriť, také sú chutné. 👌

Takže, moja mama radí - pokiaľ aj vás nabudúce prepadne kamarátka alebo iná neočakávaná návšteva, majte po ruke tieto mini-záchranné koláčiky, s ktorými rozhodne nič nepokazíte. 😉


You Might Also Like

0 komentárov


_____

Like us on Facebook