Už nevládzeš? Uprac si!

11:34

Každý má v živote tie chvíle, keď už nevie ako ďalej. Otvorene si povedzme, väčšinou za ne môže škola a tie večné skúšky. Ráno sa zobudíte, urobíte si raňajky a idete sa učiť, skončíte niekedy večer alebo až v noci, na stole sa okrem kopy papierov vŕši aj mini Eiffelovka z pohárov od kávy (treba mať predsa aj nejaké mentálne pauzy, nie? Niekto sa stáva šampiónom v NHL a niekto stavia vežičky z pohárov, no a čo?! 😄) a zase idete spať.

Takto sa to opakuje deň čo deň najmenej mesiac a pol až nakoniec máte pocit, že už nevládzete a ani nespoznávate priestor okolo vás, keďže každú snahu upratať v sebe potlačíte so sľubom, že to všetko pôjde preč, ale až po skúškach.

Nechcem teraz deptárčiť ani vás nejako haniť, pretože ste si asi už všimli, že všetko čo píšem, píšem z vlastných skúseností. 😀 No v takej chvíli si spomeniem, ako mi vždy mamča hovorila, že poriadok v byte alebo dome = poriadok v živote. A samozrejme, ako správny mladý človek som tomu neverila, považovala som to len za ďalší pokus donútiť ma upratovať. 😆 No a keďže Google vie vraj všetko, začala som o tom hľadať nejaké bližšie informácie (samozrejme v čase, keď som mala čistiť sporák 😀) a zistila som, že niečo na tom predsa len bude, keďže sa rozhodli o tom na nejakej americkej univerzite urobiť opäť výskum. 

Keď sa ja do niečoho pustím, nikdy to nie je len tak, takže som sa rozhodla upratať celý byt od vrchu až po spodok, všetko odložiť, všetko poutierať, dokonca som zistila, že niektoré čistiace prípravky naozaj pekne voňajú! A na koniec, keď som sa na to všetko pozrela, zistila som, že sa cítim lepšie. Nie len preto, že som bola na seba hrdá, ale ten pocit, že všetko je na svojom mieste ma akosi vnútorne ukľudnil a odvtedy upratujem rada. Skús to aj ty, síce neveríš, ale urobí to s tebou divy, naozaj. 😏 A potom máš aj ospravedlniteľný dôvod na chvíľu si sadnúť k dobrej knihe a to za to stojí.

You Might Also Like

0 komentárov


_____

Like us on Facebook