Recept: Avokádová pomazánka

14:31

Moja maminka ma vždy viedla k úcte a k silnej viere v Boha a ja jej nemôžem byť za to vďačnejšia. V súčasnej spoločnosti je niekedy ťažké ponechať si tento dar, lebo pokušenie nás obklopuje zo všetkých strán a aj keď žijeme v slobodnej dobe, mám pocit, že málo ľudí svoje presvedčenie prizná, lebo má strach z odsúdenia spoločnosťou. Verte, že aj ja som mala tento problém, kým som nezistila, že to nie je slabosť, ale sila a radosť. Možno sa pýtate, prečo o tom hovorím a čo má viera spoločné s avokádovou pomazánkou. 😃 Divili by ste sa, no veľa. Dnes je totiž Veľký piatok a okrem iných potešení by sme sa v rámci pôstu mali zrieknuť aj mäsitého pokrmu. Tak už chápete to spojenie?😁


Každý kto ma pozná vie, že ja nejem zdravo, aj keď som sa o to niekoľkokrát pokúšala, no vždy skončím pri mekáči alebo s pizzou v ruke 😇🍕🍔 Každý sme nejaký, no nie? Ale občas mám aj svetlé momenty a za jeden z nich by som mohla považovať aj túto pomazánku a viete, čo sa mi na nej páči (okrem toho, že je zelená)? 😀 Práve to, že je až smiešne jednoduchá.


Ingrediencie:

  • 1 avokádo
  • 2 veľké cesnaky / 4 malé cesnaky
  • soľ
Veľmi dôležité je však vedieť, kedy je avokádo už zrelé a vhodné na spracovanie. Moja sestra ma naučila veľmi super trik. V prvom rade si musíte kúpiť avokádo, ktoré nie je, tak povediac, rapavé, lebo pri takom je veľmi zložité odhadnúť jeho stav. Potom (ešte v obchode), odtrhnite stopku a pozrite sa či je žliabok, ktorý po nej zostal, biely. Takéto avokádo vložte do sáčku a do košíka 😂 (alebo tak podrobne vám to až netreba?) Každopádne, avokádo nechajte doma dozrieť ešte 2-3 dni, kým nebude pôvodne tvrdá šupka zmäknutá, vtedy je akurát perfetto 😀👌. 

Takéto dozreté avokádo prekrojte na polovicu, vyhoďte kôstku a vnútro vydlabte (ako sa to zvykne robiť s kiwi). Pridajte pretlačený cesnak a poriadne túto zmes posoľte. Koľko soli použijete, nechám na vás, lebo ako som zistila, závisí to od každého človeka a nedá sa určiť presné množstvo, takže ju priebežne chutnajte 😉 A to je hotovo. Podávať ju môžete na hrianke alebo čerstvom chlebíku, či dokonca so špaldovými tyčinkami (ak by ste chceli byť veľký zdravopapkáči).

You Might Also Like

0 komentárov


_____

Like us on Facebook