Hlad a ja

10:01

Niektorí považujú nákup potravín za nutné zlo, ktoré musia absolvovať či sa im to páči alebo nie, pretože žiť len z donášky celý týždeň sa veľmi nedá a ešte stále nevymysleli chladničku, ktorá sa naplní sama ako hrnček var – čo je podľa mňa veľká chyba a diera na trhu 😁 

Pre mňa je však nákup potravín s mojou maminkou niečo, ako náš rituál. Nielenže si splníme tú povinnú a podstatnú časť celého tohto procesu a opäť zaplníme našu chladniču, no dokážeme tiež počas neho rozobrať všetky novinky a problémy z celého týždňa. Sú dni, kedy nám to netrvá dlho a niekedy sa tam túlame aj cez hodinu a to len z jedného jediného dôvodu – hlad...najčastejšie môj.

Moja maminka to nemá rada, pretože sa ma večne snaží naučiť, že ísť na nákup hladný je kontraproduktívne, no ja nedokážem myslieť na všetko. Však? Možno vám to príde vtipné, no skúste sa nad tým zamyslieť. Pokiaľ idete do obchodu so škvŕkajúcim bruchom, kupujete prednostne veci na ktoré máte v danú chvíľu veľkú chuť, namiesto tých, ktoré skutočne potrebujete. A bohužiaľ, je to pravda, no musím povedať, že ja za to nemôžem, pretože som hladná prakticky stále! Keď to na mňa príde, nedá sa nič robiť a ja ukladám do košíka jednu dobrotu za druhou, ako keby som mala v pláne uvariť tri rôzne večere, čo je častokrát aj pravda. 

Preto, pokiaľ chcete ušetriť, nekupovať zbytočne veľa potravín, ktoré nedokážete spotrebovať, moja mama radí – nikdy nenakupuj hladný. A tak stačí cestou do potravín zjesť tú tyčinku, ktorú ste si zabudli v taške už minulý týždeň alebo sa zastav na zmrzlinu – tam spojíš príjemné s užitočným 😃

You Might Also Like

0 komentárov


_____

Like us on Facebook