Kde bolo, tam bolo...

10:00

Príbehy nám pomáhajú pochopiť prečo sú veci také, aké sú – keď si bol malý, tvoji rodičia ti rozprávali rozprávky, nie? A keď si potom v škole spoznal niekoho nového, rozprával si mu, kto si a čo si zažil. A tak aj ja chcem začať príbehom o tom, ako a prečo vznikla táto stránka.

Študujem na vysokej škole vo svojom rodnom meste, a preto bývam stále s rodičmi. Je to super, nebudem sa ti sťažovať – moja posteľ, žiadne väčšie starosti o to, čo budem jesť alebo čo si oblečiem. Ale niekedy ma predsa len prepadne chuť skúsiť ísť študovať niekam inam, do iného mesta. No v tom prišlo to uvedomenie – veď ja vôbec netuším, ako sa perie a navariť viem asi len tri jedlá… ako tam prežijem? Vtedy som sa začala pohrávať s myšlienkou spísať si to všetko na jedno miesto, kde by som to mala vždy poruke a mohla sa k tomu vracať, avšak hneď potom nado mnou opäť vyhrala lenivosť.


Ako som sa však z toho bodu dostala až sem? Nuž, je to trochu trápne, ale však každý musí nejako začať, však? Však??? V jedno sobotné popoludnie som chcela pomáhať, no nie až tak veľmi, a preto som si vybrala varenie, veď som žena, mala by som to mať v génoch. Moja maminka mi zadala veľmi ľahko znejúcu úlohu – nakrájať kuracie mäso na „slíže“. No počkaj, bude to ešte zábavnejšie. Na svoju obranu musím povedať, že som sa naozaj snažila… a mäso som s maximálnym odhodlaním nakrájala na dlhé útvary pripomínajúce trochu hrubšie špagety. Keď som to hrdo ukázala maminke a tá to zbadala, jediné, čo s veľkým povzdychom povedala, bolo – „Prosím ťa, založ si už tú stránku“.


A tak ťa chcem privítať na stránke Rady mojej mamy, kde môžeš aj ty čerpať z (dúfam) nekonečnej studnice rád v podobe receptov, návodov ako variť, či tipov ako viesť domácnosť bez zbytočných omylov a trapasov.

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ďakujeme, že ste urobili tento blog tak vzrušujúcim! Som schopný pracovať z domu, pretože som sa stal obchodníkom pracujúcim na forex broker rating, čo znamená, že mám viac času tráviť s deťmi a variť!

    OdpovedaťOdstrániť


_____

Like us on Facebook