O lenivosti a zemiakovej kaši

16:51

Aký stupeň lenivosti je googliť si o lenivosti? Prosím, povedzte, že to už tiež niekto hľadal, a teda, že nie som jediná 😆 Nikto? Povedzme si otvorenie, niekedy je to fajn, len tak sa pofľakovať a nerobiť nič. Ale niekedy sa z toho vykľuje poriadny problém, ako u mňa naposledy. 


Dostala som na starosť jednu jedinú vec – pripraviť k sviatočnému obedu zemiakovú kašu. No a ako už asi tušíte, bola som lenivá skontrolovať si, či mám všetko potrebné. Viete, zistiť v nedeľu o 13:30, že nemáte mlieko, keď už sú všetky okolité obchody zatvorené nie je bohviečo. Teraz si zoberte ten stres, panika level 100, čo idem robiť? Po zvážení všetkých možností mi nezostalo nič iné, než sa priznať.

Každý deň ďakujem za moju maminku, pretože aj teraz mala v zálohe jednu brutálnu vychytávku, vďaka ktorej bola kaša nielenže zachránená (a s ňou aj ja 😁), ale bola dokonca lepšia! A ak by sa aj tebe stala v budúcnosti podobná situácia, alebo len chceš prekvapiť priateľku alebo kamarátov s čímsi lahodnejším, moja mama radí jednoducho zmiešať sladkú smotanu s vodou v pomere 1:1 a voilá, hotovo 😉 Naozaj, je to také jednoduché.

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Varenie je moja vášeň a také tipy sú vždy užitočné, vďaka! Snívam o otvorení kaviarne a v súčasnosti šetrím peniaze a tipy;) Ak máte záujem, môžem túto recenziu odporučiť https://www.ratingfx.com/instaforex

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Play Online Blackjack for real money or free | Dr.MCD
    Play Online Blackjack for real money or free! Real money Blackjack is a 전주 출장샵 game that can be played online 부산광역 출장안마 for free. 부산광역 출장안마 Play online 안산 출장안마 Blackjack 김천 출장마사지 today.

    OdpovedaťOdstrániť


_____

Like us on Facebook